110127 Tips på mat från Lexies och Lizas familjer och mattar

Mail skickade torsdag 2011-01-27

SVAR TILL LOKA FRÅN LIZA OCH LEXIE
 
Hej Lena!

Min pappa säger precis samma sak, husmanskost är det bästa för en dalmatiner... men jag kan ju tipsa om vad jag ger Lexie.
Hon fick i början Eukanuba´s vanliga valpfoder för stora raser, men hon blev dålig i magen så då bytte jag till samma foder fast lamm och ris och det har funkat jättebra!
Hoppas det löser sig för Loka och hennes ägare!

MVH L
 
* * * * * * * * * * *
 
SVAR TILL LOKA FRÅN LIZA
 
Hej!!
 
Liza har då inget problem med maten. Vi ger henne Eukanuba lamm o ris. Och så får hon mat rester blandat i i bland. Potatis, grönsaker, kött som blir över. Kött och potatis som är väl sköljda. Funkar bra.
 
/Mvh I och resten av familjen.
 
* * * * * * * * * *
 
TIPS!
En annons i tidningen idag, fredag 28 jan, i Dala-Demokraten, tror jag, som ger provpåsar på Eukanuba 2-3 kg hundmat gratis. Gäller Djurmagazinet i Borlänge. Ta med kupong samt tom påse hundmat från livsmedelsbutiken av annan sort.
 
TREVLIG HELG!
 
Kram Lena och Sandesh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0