110209 God morgon från Sandesh och trevlig dag!


110209

God morgon från Sandesh!

Mobiltelefonbild utan blixt. Blir inte så bra bilder med min iPhone 3 som inte ens har blixt.

Sandesh kommer gärna in på morgonen då jag vaknat i mitt rum och ligger på kanten, vill gosa samt att slöa matte skall gå upp! Hon är så go Sandesh.

Hon får inte ligga i sängen med mig (hade varit mysigt) men hon får ligga så här lite halvt som halvt och det vet hon. Vill inte ha henne i sängen, hon löper ju ibland, samt smulig av sand och lite gödsel från stallet osv. Om man låter dem ligga i sängen ibland ligger de jämt där sen. Ett tag låg hon i ett par andra sängar i min lägenhet, inte min, men då la jag en stol eller kartong över sängen och då slutade hon. Dessvärre ligger hon i skinnsoffan ibland... Den går att torka av med mild diskvattenlösning.

Härligt väder ute! Ha en bra dag!


110209
Så här härligt väder var det på lunch-promenaden!
I bakgrunden Gary till vänster och Tesan till höger.




Härliga härliga vårvintersol!


Hästarna på Hälla gård äter hösilage i hagen som de får kl 13 varje dag ungefär.
Hästarna här är Ursulla och Ravello.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0